Klantenbegeleiding voor:
promotoren, architecten, aannemers & particulieren
Klantenbegeleiding
Meer en meer worden de nieuwbouw of vernieuwbouwprojecten verkocht nog voor de werken gestart zijn of het gebouw klaar is.
Door het verkopen op plan heeft de koper / klant mee inspraak op de afwerking en of indeling van zijn nieuwe woning. Voor de aannemer is dit niet altijd even makkelijk daar hij gebonden is aan een strakke planning en het gebouw zo spoedig mogelijk klaar wenst te hebben. Als bouwheer of projectontwikkelaar wilt u dan weer dat uw klanten goed begeleid worden en er een vlotte en duidelijke communicatie is tussen alle betrokken partijen van het bouwproces of afwerking. Klantenbegeleiding is een intensief werk om met iedere klant het project te doorlopen, op te volgen, na te gaan of alle beslissingen tijdig genomen worden en de eventuele verrekening tijdig goedgekeurd wordt, zodat er geen vertragingen of spanningen ontstaan.
Als klantenbegeleider zijn wij het aanspreekpunt tussen projectontwikkelaar, aannemer(s) en de klant.
Door onze jarenlange ervaring in projectopvolging, projectcoördinatie en aannemerij zijn wij het gewend een vlotte communicatie te voeren tussen projectontwikkelaars, architecten, aannemers en klanten. Wij zijn uw toeverlaat om de klantenbegeleiding van uw volgende project te verzorgen.
Niet limitatieve lijst van services die wij onder klantenbegeleiding kunnen aanbieden:
Organisatie
- Eén aanspreekpunt met klanten
- Begeleiding van klanten en opstellen van begeleidingsplan
- Kopers informeren over toonzalen en mogelijkheden
- Kopers informeren over materiaalkeuzes en prijzen
- Toezicht op tijdige keuzes van de materialen
Begeleiding
- Het laten goedkeuren van plannen en verrekeningen
- Vragen van kopers opvangen en organisatie van werken
- Kopers informeren over verloop der werken en planning
- Technische opvolging en coördinatie op de werf
- Opvolging van voorlopige en definitieve oplevering